jumpingrider

Alla inlägg under december 2012

Av Jonna - 31 december 2012 15:11

Jag hoppas verkligen att 2013 ska bli ett stort och fint år, då jag kanske kan skapa min första tävling med Runaway...   

-Då den första tävlingen med henne är ju hoppning, för oss båda första gången, då tror jag på höjden mellan 60-90cm vi ska hoppa...

2013, PLEAS, BETTER YEAR!!!

 

nästa år, eller, i natt, då börjar vi med skarpare inlägg, bättre rader, mer läsvärdigt? mer, spridningar?! kanske, <3

 

----> EN FRÅGRA <---- -----> do you like my blog? <----

 

--->   <---- gott nytt år, och hoppas att 2013 blir bättre år än vanligt, hejdå.. <3

     

Inte världens finaste jag i ridhjälm... men skit i. <3 titta på Runnie istället.

Av Jonna - 31 december 2012 14:50

Börjar blogga nu istället, känns så konstigt, har tid, men endå inte lust?! varför då ha en blogg... hm? ..

Kommer komma upptaderingar idag, senare tror jag... Varför har jag inte bloggat? Har inte haft lusten, och ''själva'' orken... och, ska försöka ladda hem bloggplatsens app på mobilen, så jag kan upptadera där också då när skolan börjar och nu...

 

Idag smäller det, stackars djuren... Tänker ni ens på djuren? ... Vilket ni iaf ska göra.

 


min familj, tänker faktiskt på djuren, många verkar bara strunta i och bara smäller endå? finns hundar som är rädda för raketer? asso, olika djur...


vi har nu en ''valp'' som inte har vart med om nyår, så vi vet ännu inte hur hon kommer vara, utan... här tror jag inte dom kommer smälla så mycket, för här är det inte stan, inte...


Runaway, blev riden idag av Emma, hon fick även börja trava med Runaway.. vilket jag ska göra imorgon!... Hon viftar med svansen vid igångsättningen på traven, men det är bara att vänja sig vid och annars skare inte vara några problem med henne i traven, annars inte några gångarter heller...



 

Hope and you like my new pony...   

Av Jonna - 28 december 2012 17:06

-Har haft bloggpaus.. och ska fortfarande ha det, pga. enda till skolan börjar ska jag börja blogga, PÅ RIKTIGT. allvar, mer tankar, funderingar, o osvosvosv...

Rights? ;))

Runaway och Sazze mår bra, om ni undra det...
Idag blev det insläpp och fodring, red också sazze.

 

BYE.

Av Jonna - 23 december 2012 12:01

Godmorgon!

Sitter här med bästaste låten i handen... Ska fortsätta städa, ;) Dammar tydligen av lite hyllor här hemma, fammo faffa kommer vid 1. Ska fortsätta med Julkorten,.. Måste hinna med till syrrorna, mami o papi, och mommo moffa...Släkten behöver inte, rights?   

Valde idag att jag inte skulle följa med till stallet, pga. ska städa här hemma!

Men, Imorgon händer dden stoora dagen, Ska öppna alla dessa Julklappar, ;) åh, shit, vill att dom ska öppna julklapparna jag köpt...

Hoppas runnie mår bra idag.. min fina prinsessa..

~När jag lämnar stallet, måste jag possa henne, ~ Så viktigt.


Vad gör ni? ;)

Aa, Ska nog fixa iordning mig, kan inte heller springa runt här med pyjamas, så fixa mig, är ett måste, o fortsätta stääda in my home.

Aja, ni får ha det så bäst, så hörs vi sen,

Hejdå!

 

Nååå, min prinsessa, I Love you.

Av Jonna - 22 december 2012 22:55

Ska lägga mig nu, har vart en stordag. Och imr ska jag till stallet, ska nog rida Sazze, och ska också hem till fammo faffa.
Yed... Massa saker ska hinnas med, och nu ikväll raderar jag bort bloggplatsens app på mobilen, pga. Det kommer börja kosta mig pengar annars...
Så, sista gången. Annars bloggar jag igenom datorn om jag får tiden o blogga.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Av Jonna - 22 december 2012 22:55

Ska lägga mig nu, har vart en stordag. Och imr ska jag till stallet, ska nog rida Sazze, och ska också hem till fammo faffa.
Yed... Massa saker ska hinnas med, och nu ikväll raderar jag bort bloggplatsens app på mobilen, pga. Det kommer börja kosta mig pengar annars...
Så, sista gången. Annars bloggar jag igenom datorn om jag får tiden o blogga.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Av Jonna - 22 december 2012 22:55

Ska lägga mig nu, har vart en stordag. Och imr ska jag till stallet, ska nog rida Sazze, och ska också hem till fammo faffa.
Yed... Massa saker ska hinnas med, och nu ikväll raderar jag bort bloggplatsens app på mobilen, pga. Det kommer börja kosta mig pengar annars...
Så, sista gången. Annars bloggar jag igenom datorn om jag får tiden o blogga.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Av Jonna - 22 december 2012 18:31

Säger bara... God Jul och gott nytt år, Ni som har kommenterat, visat bra statestik!! 

Nästa år blir det tuffare bloggning, och tuffare regler, Rights? 

Ska försöka ha min blogg kvar så länge det bara går.... Och nästa år, Kommer det bli mer, Ansträngning, och ska verkligen sätta upp mål för det året...

Rights? 


Förresten, hhur ska ni göra?   

Hade tänkt att ni skulle vilja delta, att vara med och skriva en sak... Varje, Fredag gills detta.. ;) Så det kommer nääästa fredag nästa vecka.. Så håll ut o vänta, 

Yesyes.. 

Brb. 

Skapa flashcards