jumpingrider

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Tusen tack!

Av Jonna - 16 december 2012 17:09

Tusen tack till min nya header såklart! 

Blev asnöjd.  *HOST* 


Aja, Idag red jag iaf  Sazze, tänkte berätta lite om dagdagensridpass med honom. 


Jag red ut med honom & Runaway & Emma. gick super! 

Vi skrittade bara ut på vägen, ;') Sen kom vi tillbaka till stallet  och då sa ägaren till Sazze att jag skulle prova trava med honom fram och tillbaka, GUDAN, VAD DET GICK FORT! 

Islandstrav ju. 

& sen red lillsyrran också lite på Sazze 

Tränade halter & skritt, Sakta av, Ökande. 

Yaopp! 

Imorgon händer det inte så mycket, ;) Ska till skolan trorjag, :P spydde imorse.  så, venne, ~ 

Ska ju också till stallet, ska rida Runaway, ska träna skritt/halt/öka/sakta. Hon behöver träna på det, ska ev. rida ut, Bilder kommer om syrran ska fota. 


3 advent är det ju, Idag! ;') Härligt. 


Livet leker! Hörs. 

 

~Saknar verkligen sommaren, ~ Come Back. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 mars 2013 18:31

Kikade in idag, Kul & se, Inga kommentarer, går inte se statistiken. hihi! :)  mår sjukt bra på blogg.se, så fort jag inte trivs där, byter jag på EN GÅNG hit, tro mig! Bättre, miljöval som vanligt!  Men hörs, så länge! herå! <3    ...

Av Jonna - 21 februari 2013 18:28


som ni ser har jag skapat en ny blogg, för drygt 1månad sen, men jag ville vänta & se med den om jag verkligen passar in i den! Och så gör jag det nu & Jag ska framför allt blogga där... men kommer även kika in här då & då.  Kommer aldrig ta bort...

Av Jonna - 6 februari 2013 17:56

allt är snart på plats, Ny blogg & nya händelser, Vardagligen.. Jag bloggar en sista riktigt inlägg här på bloggplatsen.se! & varför jag byter hemsida&blogg...   varför byter jag hemsida? jo, de är ju det... Jag vill såklart prova på nytt, ...

Av Jonna - 2 februari 2013 22:16

Hej! De har vart dålig upptadering på sistone. Då jag ska fixa ny blogg & så, tror de blir då på blogg.se ! ;D Men jag kikar in här & skriver när jag skapat den å så. Men nu bloggar jag inte här mer, så hejdå! :) ...

Av Jonna - 29 januari 2013 21:25

Jag börjar med att börja skolan 08:00 som vanligt.. *host*. sen sedan så är jag där till 14;30, mamma hämtar mig kanske, sen bara hem & dra på sig stallkläder, & hoppa i skorna och åka mot stallet för att sedan rida Runaway! Jag ska då rida dressyr, ...

Skapa flashcards