jumpingrider

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Stor dag...

Av Jonna - 21 december 2012 20:35

...Denna dag! Ska andas ut nu, in, ut... Har inte ens bloggat någonting, pga. har inte ens haft tid, Har åkt fram och tillbaka, köpt Julklappar och vart på Hööks. 

Träffade även några från samma skola som mig, Dom vinkade o så.. 

Åh!! Hittade världens finaste.. Gud, Vill ha den! Men redan köpt den inför Julklapp till mami.. Så avslöjar inte riktigt än, för hon ''Läser'' min blogg också, Hon är också en av mina besökare... 

Aja, Köpte då bara Grimma o Grimskaft o färgpennor och sen blythpennor? från hööks, Asfint.. Fotar det så snabbt jag kan sedan och lägger ut det igenom mobilen såklart! 

Sen.. Köpte jag, asfiina julklappar, döör så fint.. 

Kommer sedan bilder, På ALLT Jag köpt till mina underbara föräldrar, Gud.. Älskar er mami & papi ..   

Såklart längtar väll alla till Julafton? Iaf, det gör jag än någonsin.. Gud,.. Önskar jag kan bara springa under granen o slita i mig paketen och rycka o slita av papprerna. 


Kommer även ihåg när man va typ, En plutt... Ca 2-7 år gammal och man fick en Barbie docka i Julklapp/.. Så himla vackert, Har fortfarande kvar mina tror jag,, nere i förrådet kanske? 

Men just nu... Vi Lever på år 2000-talet och nu finns det suuuper saker o handla/betala billigt/dyrt! Det är stoor skillnad från förr och nu! VERKLIGEN..

Nu ikväll blir det iaf inte å bara ränna runt som, Bara lugna ner mig o andas ut.. För har vart i stallet och ridit Runaway, hon va verkligen...Knäpp idag. 

Och sen for jag, Papi, Syrrorna, hon som äger Sazze till Hööks, åh gud. allt ville jag ha... Sen, tbx till stallet skjutsa hem Sazzes ägare o sedan hem o packa ur sakerna från bilen och byta om.. å andas lite, sen ut till Storstan o handla julklappar, Åh,Gud. verkligen trött nu!

Kan somna när som helst. Och uppdaterar om ridpasset på Runnie idag också! Ni får andas lite, innan nästa inlägg kommer, Pussss. ;* 

  Sånt skulle man ha när  man va liiiten plutt.. ;) Yaya. Nu är man 11år, O ska inte leka med sånt, nä, nä då! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 mars 2013 18:31

Kikade in idag, Kul & se, Inga kommentarer, går inte se statistiken. hihi! :)  mår sjukt bra på blogg.se, så fort jag inte trivs där, byter jag på EN GÅNG hit, tro mig! Bättre, miljöval som vanligt!  Men hörs, så länge! herå! <3    ...

Av Jonna - 21 februari 2013 18:28


som ni ser har jag skapat en ny blogg, för drygt 1månad sen, men jag ville vänta & se med den om jag verkligen passar in i den! Och så gör jag det nu & Jag ska framför allt blogga där... men kommer även kika in här då & då.  Kommer aldrig ta bort...

Av Jonna - 6 februari 2013 17:56

allt är snart på plats, Ny blogg & nya händelser, Vardagligen.. Jag bloggar en sista riktigt inlägg här på bloggplatsen.se! & varför jag byter hemsida&blogg...   varför byter jag hemsida? jo, de är ju det... Jag vill såklart prova på nytt, ...

Av Jonna - 2 februari 2013 22:16

Hej! De har vart dålig upptadering på sistone. Då jag ska fixa ny blogg & så, tror de blir då på blogg.se ! ;D Men jag kikar in här & skriver när jag skapat den å så. Men nu bloggar jag inte här mer, så hejdå! :) ...

Av Jonna - 29 januari 2013 21:25

Jag börjar med att börja skolan 08:00 som vanligt.. *host*. sen sedan så är jag där till 14;30, mamma hämtar mig kanske, sen bara hem & dra på sig stallkläder, & hoppa i skorna och åka mot stallet för att sedan rida Runaway! Jag ska då rida dressyr, ...

Ovido - Quiz & Flashcards