jumpingrider

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Runnie - Ridpasset!

Av Jonna - 21 december 2012 20:49

Idag gick ridpasset Bra, O hon va knäpp idag! Hon skrittades bara några vändor fram och tillbaka för att se runt, hon blev lite otålig o ville verkligen inte gå fram, Vem var det som vann? Jo, Jag. Ska försöka lära henne en läxa, då hon är ett sto och då är hon mer Vild i sig, 

Era ston då? om ni har några, Hur är dom? 

Aja, Skulle iaf göra halt,.. Gud hon börja backa in i höga snön o verkligen, Bånglade, Lyfte lite med frambenen, men jag duttade på lite på henne, så sen slutade hon o gick i form hela vägen tillbaka, 

Ja, Så hon va lite vild idag, o bånglig. 

När jag då skulle GÅ LÄNGST BORT I HAGEN MED LÅNGA VINTERSTÖVLAR så började hon trava iväg, och sen kom Twinsan och Mackan och visade henne att hon skulle till mig, men nä, hon vill stirra in i skogen o larva sig,

Sen vägen tillbaka ifrån hagen till grinden, seriöst.. Runnie? Du skojar. 

Aja, ÄNTLIGEN ÄR DETTA ÖVER FÖR IDAG ATT GÅ SÅ!!! 

 

~Min p.r.i.n.s.e.s.s.a  får ibland bli så o gå längst bort i hagen! ;) Bara man får motioneras runt hela hagen vah? inte nådigt. 

Nu är det över, Så..

Singeling! Kommer även tbx strax, ska kika in statestik o kommentarer nu, så VI hörs sen..Bloggläsare ;* 

   My Little Pony, längesen man lekte med sånt här inte ;) ''Tumme upp''. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 mars 2013 18:31

Kikade in idag, Kul & se, Inga kommentarer, går inte se statistiken. hihi! :)  mår sjukt bra på blogg.se, så fort jag inte trivs där, byter jag på EN GÅNG hit, tro mig! Bättre, miljöval som vanligt!  Men hörs, så länge! herå! <3    ...

Av Jonna - 21 februari 2013 18:28


som ni ser har jag skapat en ny blogg, för drygt 1månad sen, men jag ville vänta & se med den om jag verkligen passar in i den! Och så gör jag det nu & Jag ska framför allt blogga där... men kommer även kika in här då & då.  Kommer aldrig ta bort...

Av Jonna - 6 februari 2013 17:56

allt är snart på plats, Ny blogg & nya händelser, Vardagligen.. Jag bloggar en sista riktigt inlägg här på bloggplatsen.se! & varför jag byter hemsida&blogg...   varför byter jag hemsida? jo, de är ju det... Jag vill såklart prova på nytt, ...

Av Jonna - 2 februari 2013 22:16

Hej! De har vart dålig upptadering på sistone. Då jag ska fixa ny blogg & så, tror de blir då på blogg.se ! ;D Men jag kikar in här & skriver när jag skapat den å så. Men nu bloggar jag inte här mer, så hejdå! :) ...

Av Jonna - 29 januari 2013 21:25

Jag börjar med att börja skolan 08:00 som vanligt.. *host*. sen sedan så är jag där till 14;30, mamma hämtar mig kanske, sen bara hem & dra på sig stallkläder, & hoppa i skorna och åka mot stallet för att sedan rida Runaway! Jag ska då rida dressyr, ...

Ovido - Quiz & Flashcards