jumpingrider

Alla inlägg under december 2012

Av Jonna - 18 december 2012 18:45

.... Tilde Lindgren... 

Hon är skarp, bloggar med mode, teknik... Bra blogg, men mer Rader att skriva Tilde, Annars är det full i gång, friskt....

''Vill att din blogg ska mer, förbättras o komma in mer i teknik '' . Så att man förstår vad det är det du skriver om, och inte ens massa slarvtext och massa smilysar & hjärtan hit o dit... lite mer, Som mig kanske? 

men du avgör själv. hitta på en egen rad o skriv vad du vill förbättra dig...



HÄÄÄR HIITTAR NI HENNES BLOGG; www.tildelindgren.blogg.se ;) 




 

~Årets finaste December katt? ~

Sessa, Du är 3-4 år, och är ENVIS som Runnie. 

Av Jonna - 18 december 2012 15:30

Hur gammal är du? Svar; Jo... Jag är faktiskt 11år, Som endel kanske redan vet...

Favorit klädmärke? svar; Yao, asso... finns as många... Adidas kanske.

Har du några husdjur? svar; LÄTT. Yes, har husdjur.

Går du på någon sport? svar; Ridning.

Har du syskon? svar; Såklart.

Vilka bloggar läser du? svar; aso, shiit.. asmånga.. www.nellieberntsson.se , www.nelliessyrra.devote.se, www.linnolsson.se, www.darios.se, www.tildelindgren.blogg.se, www.syrrornaenstrom.blogg.se, asso.. finns tusentals jag läser.

Bor du i Sverige? svar; Såklart


Tack för alla dessa kommentarer!

Blev inte så många iaf, men struntsamma.. Bara det kommer upp någe på Frågestunden så är jag NÖJD!.

   ~ Prinsessan Runnie ''Runaway'' my, girl. ~

Av Jonna - 18 december 2012 15:21

Skolan har vart tråkig, satt med läxorna på måltimmen idag, Så inga läxor behövs ta hem för idag! Ganska ''chill'' skoldag, Innan Jullovet såklart...

Hände en sak idag, att jag fick en skättlapp? på kinden idag, gjorde asont. Svider dessutom fortfarande...

''JONNA, STÅ INTE I VÄGEN''.

Idag ska jag chilla resten av dagen, Framför mig, inget stall, inget pass.. bara en sak jag ''MÅSTE'' träna på till på Torsdag, då ska jag kunna dom.

Har några få tal frågor jag ska svara på , Så dom kommer upp, Och... Frågestunden e tyvärr.. över.

A, frågorna kommer strax, o dessutom svaren..


  Åh, Min sööta prinsessa...

SÖT?!


Av Jonna - 18 december 2012 05:57

Godmorgon, allihoppa!
Idag är det skoldag som vanligt...Ska ta hem min Engelska Läxa o träna på den till på Torsdag, och Svenskan.
6dagar kvar till Julafton... Tagga, tagga.
Det kommer komma ett inlägg idag i skolan på rasterna.

Men nu måste jag fixa det lilla jag har kvar, Hejdå.

Av Jonna - 17 december 2012 20:31

Säger godnatt för Måndagen... Härlig måndag, har vilat upp seriöst & imorgon ska det pluggas HÅRT med läxor & i skolan... Pluggar ni hårt? 

Ska öppna nya utmaningar nästa vecka, På fredag rider jag förmodligen  ut på Runnie... 

Så yes....

Dagen slutar, GODNATT! 

Hoppas ni andra får en mysig måndagskväll... 

  ~Godnight to Day...~

Av Jonna - 17 december 2012 20:20

KLARA, FÄRDIGA, GÅ!!! 


Börja fråga , Jag svarar. Den som frågar mest får länkning... ;) <3 

                                                              

Av Jonna - 17 december 2012 20:11

Ja, som det står på rubriken. Det stämmer. Min blogg lyfts fram, FÖR ER! Jag bloggar & skriver inlägg & ni läser & kommenterar. 

Jag är sjukt glad att vara bloggare att man inser att Runaway är söt, Redan folk som vill göra länkbytningar,, men för det första måste man ju läsa noga & sakta deras bloggar. 

Riktigt härligt att ni vill göra sånt hära... ;) 


Har iallafall ätit mat, Blev potatisgratäng med köttbullar...Imorgon taggar jag till en helt vanligt skoldag, precis som det alltid brukar vara. Jag går bara 4dagar i skolan,sen Jullov. 


~Bloggen drivs för steg, För steg... Jonna, fortsätt så~

 

~Min prins, Du är det fortfarande, oavsätt om du inte bor hos mig...~

 

Älskar dig. 

Av Jonna - 17 december 2012 17:51

ENVIS D-PONNY:

Att ha en envis d-ponny, som... Runaway hon e extremt Envis, O vill bara rusa framåt. Men endå lyssnar hon ibland. Hon e ganska envis mot olika saker som att man ska gå in i boxen med henne & det ligger mat där, då måste man vara hård, men samtidigt, mjuk.

Hon e ganska lättlärd. Och hon är envis när man kratsar hovarna..


RIDPASSET;

Idag gick ridpasset, Suveränt! Gick jätte bra för båda oss. Hon lyssnade när jag red, O jag red även Dressyr i skritt... Funkade!

Hon va lite grinig idag när jag borstade henne, O när jag gick in i boxen, Guud vad hon drog, Jag väntade att hon skulle vänta tills hon hade lugnat ner sig & att hon fick börja äta igen.

Tjurig ponny = No More.


Jahapps.! ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards