jumpingrider

Alla inlägg under december 2012

Av Jonna - 17 december 2012 08:02

 

-Varför inte bara vara... PÅSK? Gud så man får längta till det, inte. inte nådigt, va?

Föräldrarna gömmer barnens påskägg, barnen letar, & så osvosvosv.

C-O-M-E   B-A-C-K    P-Å-S-K-E-N ....

Av Jonna - 17 december 2012 07:45

Godmorgon, Alla bloggläsare som sitter framför sina ''dataskärmar''.

Stannade då hemma en dag, För att få vila liite grann, efter jag spydde. men det verkar inte så intressant. Jag ska iallafall till stallet idag,

Dessutom kikade jag in statestiken, säger bara. OJ!!! Harregud.

Aldrig vart med om så, Skapade bloggen igår, 29besökare hittade min blogg? wow, härlig känsla.

Man kan ju nästan börja med dagens fråga? ;) oh yes. nemen, det startar vi inte nu på en tidig måndagmorgon. utan nu, chilla lite.

Har ju dessutom funderat på att lägga upp en blogg, ;) Som har ''sina'' åsikter & sånt dära. ^^


Godmorgon, Måndag.

Lovely day, Floating on.

 

Jag älskar dig, min prinsessa... <3

Av Jonna - 16 december 2012 20:36

Säger dagen med en ren stil, Godnatt.
Ska ju till stallet imorgon, Ska fota lite o så på Runnie.
Aja, bloggar i skolan imorgon på rasterna.

Av Jonna - 16 december 2012 18:33

Ah! Som det ser ut så börjar Söndagen dra sig mot läggdags. *Hick* 

Är super trött. Har bestämt en tid jag ska sova hela veckan fram till Torsdag, Klockan 20:00...


Läser lite ''Välbesökta'' bloggar nu, & chillar i mörkret. Night of forever. 

Smsar med vääärldens bästa Kate som gjort headern & allt sånt...

Ska göra ett mobilinlägg, Senare, vid 8typ, 


Yes, Skapade bloggen idag, & fick världens besökare, på engång?! Urgulligt ;* <3 


Yes, hade såklart en fråga också. Så bjussar på den också! 


VAD KAN FRÖKEN JONNA BLOGGA OM?!  

Ni kommenterar vad ni tycker, Jag lottar ut vilket inlägg jag ska skriva, ;) Sen... Länkar jag din/eran blogg. 

LET´S GO!!!

 

Jag & sötaste Mackan, i sommras? ... Hah, såå sött, Jag e liten, han e big ball! ;) 

Av Jonna - 16 december 2012 17:37

Måndag; Fixa stallsysslor Rida Runnie, Skritta, Öka, sakta, halt. ev. rida ut. 


TISDAG; LEDIG.


ONSDAG; LEDIG.


TORSDAG; LEDIG.


FREDAG; Fixa stallsysslor, Rida Runnie, Skritta, Öka, Sakta, halt, Ev. rida ut. 


LÖRDAG; LEDIG.


SÖNDAG; Paus, Emma ska ta henne.

> detta, är på Ojämna veckor, om ni undrar. Kommer nytt inlägg på Söndag nästa vecka, Hur det ser ut, < 


Livet leker, fortfarande! 

 

~ Du lämnade ett stort hål efter dig. Saknar alla stunderna med dig. ~ Du hare nu bra hos Linnea. 

Av Jonna - 16 december 2012 17:17

       

Detta ska jag köpa, Min lurvmössa, Give me! och sen massageborste till Runnie & två grimmor. Det andra behöver jag inte, hon har massoooor!! 

Men, Hittade inte bilden på man/svansborsten, :'s, struntsamma. 



Av Jonna - 16 december 2012 17:09

Tusen tack till min nya header såklart! 

Blev asnöjd.  *HOST* 


Aja, Idag red jag iaf  Sazze, tänkte berätta lite om dagdagensridpass med honom. 


Jag red ut med honom & Runaway & Emma. gick super! 

Vi skrittade bara ut på vägen, ;') Sen kom vi tillbaka till stallet  och då sa ägaren till Sazze att jag skulle prova trava med honom fram och tillbaka, GUDAN, VAD DET GICK FORT! 

Islandstrav ju. 

& sen red lillsyrran också lite på Sazze 

Tränade halter & skritt, Sakta av, Ökande. 

Yaopp! 

Imorgon händer det inte så mycket, ;) Ska till skolan trorjag, :P spydde imorse.  så, venne, ~ 

Ska ju också till stallet, ska rida Runaway, ska träna skritt/halt/öka/sakta. Hon behöver träna på det, ska ev. rida ut, Bilder kommer om syrran ska fota. 


3 advent är det ju, Idag! ;') Härligt. 


Livet leker! Hörs. 

 

~Saknar verkligen sommaren, ~ Come Back. 


Av Jonna - 16 december 2012 13:15

  

Asfin, mössa ju, Värsta lurvet.

Hittade den mössan på hööks, & ska nog chilla dit på Fredag, ;) För att köpa den, & mysa med den.

Aja, nu ska jag fixa iordning mig.

Så, hejdå! :')

Ovido - Quiz & Flashcards