jumpingrider

Alla inlägg under februari 2013

Av Jonna - 21 februari 2013 18:28

som ni ser har jag skapat en ny blogg, för drygt 1månad sen, men jag ville vänta & se med den om jag verkligen passar in i den!

Och så gör jag det nu & Jag ska framför allt blogga där... men kommer även kika in här då & då. 

Kommer aldrig ta bort den här bloggen, den har gavt mig massa självförtroende & Jag älskar headern & så. Så de är bara & kika in hur jag lever med en ny blogg nu: www.jumpinginsweden.blogg.se :'D 

 

åh.. saknar verkligen den här bloggen, men ska försöka kika in här en gång i månaden! & fixa nått inlägg då & då, hur jag trivs på min nya plats. 

Så.. Jag hoppas ni ger mig mer självförtroende & sprider min nya blogg! 

 

Pusss & Kram på er, <3 

 

Snyggingen? ;) 

Av Jonna - 6 februari 2013 17:56

allt är snart på plats, Ny blogg & nya händelser, Vardagligen..

Jag bloggar en sista riktigt inlägg här på bloggplatsen.se! & varför jag byter hemsida&blogg...

 

varför byter jag hemsida?

jo, de är ju det... Jag vill såklart prova på nytt, Jag har vart här på bloggplatsen ganska länge & börjat tröttnat för att de inte kommit upp något nytt här, (på senaste tiden), & såklart, Jag skriver till här sen när jag börjat med min nya blogg, & vad den heter & osv. Det kommer bli GRYMT.

 

Varför vill du inte ha den här bloggen/varför gör du ny?

Jo, Jag gör en ny för att... Jag vill inte fortsätta här mer & har tröttnat, som står där uppe.. Jag har bättre namn & osvosv. Det kommer bli grymmare & grymmare där, & Jag upptaderar ofta jag kan där då, (helst varje dag).

 

ni fick iaf reda på varför jag inte vill va kvar här & osv.. men en sak.... alla dom här massa följarna jag haft, HATTEN AV!

Då jag ska byta redan imorgon, då kanske jag börjar med första inlägget på den nya.. ;) Grymt blir det, & MASSA spännande saker, de lovar jag.

men ja, de har iaf vart roligt här, men tyvärr byter jag, för 574gången jag skriver det.. JAG VILL att ALLA Ska veta det.

 

men ja, hejdå ;* <3 bloggar ett inlägg idag/imorgon om jag påbörjat den nya.

Av Jonna - 2 februari 2013 22:16

Hej!
De har vart dålig upptadering på sistone.
Då jag ska fixa ny blogg & så, tror de blir då på blogg.se ! ;D
Men jag kikar in här & skriver när jag skapat den å så.
Men nu bloggar jag inte här mer, så hejdå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards